Mandľové mafiny s bielou čokoládou a slivkami obalené v levanduľovom sirupe ♥

 


Áno, zapojila som sa aj jado tejto výzvy a pripravila som zdravšiu variantu mafiniek, kedže som pridala menej cukru ako je bežne v receptoch, ale tato som použila sirup PIJOBIO, bez pridaného cukru. Obsahuje 80% bio jablkový koncentrát a 20% bio výťažok z kvetu levandule.


INGREDIENCIE


Hrnček špaldovej múky hladkej
1/2 hrnčeka celozrnnej špaldovej múky
1PDP
3lyžice kakaa
1/2 hrnčeka hnedého cukru
Mandlová drť zo 100g mandlí
(recept na mandľové mliečko nájdete aj u mňa na blogu https://recepty-s-anabelou.blogspot.com/2016/06/mandlove-mlieko.html)
1 vajíčko
1/2 hrnčeka obľúbeného mlieka alebo vody
1/3hrnčeka roztopeného masla
6 lyžíc BIO sirup levanduľa PIJOBIO
1 kávová lyžička mandľovej esencie
100g bielej čokolády
slivky, očistené od kôstky, nakrájané na polovičky pomiešané s jednou lyžicou spomínaného sirupu
trstinový cukor na posypanie každej mafinky


RECEPT

- Zamiešať vareškou osobitne suché a mokré ingrediencie, 
- spojiť najlepšie v robote, 
- vyliať do maslom vymazaných košíkov (si do 2/3 výšky košíka) 
- vložiť kocku malú bielej čokolády a zahladiť prstom dierku, 
- položiť slivku a mierne zatlačiť, 
- posypať štipkou hnedého cukru, 
- piecť na 180st 20-25 minút, alebo až kým neuvidíte, že slivky pustia krásnu šťavu, že začne vytekať. A spolu s ňou začnú stekať slinky aj mne :)



Komentáre