Kváskovanie ♥


Tak takto dnes vyzerali naše sobotné raňajky. Domáca kvásková brioška z knihy Kváskovanie 2, maslo, marhuľový džemík od tety a mätový čaj.

V prvom rade sa musím poďakovať mojim dvom kamarátkam (Sandra a Mima, určite sa spoznávate) za to, že ma ku kváskovaniu dostali a šérovali so mnou svoje skúsenosti s pečenia chlebíkov. Patrí vám veľké ďakujem!


Vytváram tým u mňa na blogu novú kategóriu - Kváskovanie.  A keďže si pochutnala aj Pauli, nájdete inšprácie aj v kategórii - Pre maminy. 



Brioška je 100% zo špaldovej múky a dala som len polovicu cukru ako bolo v recepte - to jest na 900g briošku som dala 75g cukru. Recept bol jednoduchší ako pri chlebe, žiadne kysnutie v ošatke, žiadne zaparovanie kôrky. Kôrka sa len potrela vajíčkom. Budúci víkend je skúsim s kokosovým cukrom. 

Prajem dobrú chuť a pohodku k raňajkám





Komentáre