Maminy, spoznajte robot LINK - RECENZIA, časť 1

PR článok

Kuchynský robot LINK od Suavinéx

Niekedy nie je jednoduché rozhodnúť sa medzi viacerými prístrojmi, a vybrať si ten správny, ktorý Vám bude sedieť presne podľa vašich kritérií a potrieb. Tým skôr, keď je ich na trhu viac, recenzie sú príliš krátke, obsahujú len hodnotenie v percentách a vy neviete, prečo daný človek dal len 50% spokojnosti alebo je to novší produkt a má ešte stále pre Vás málo recenzií. Dôvodov je viac.

Pripravila som si preto niekoľko prehľadných faktov a rád, ktoré Vám snáď načrtnú niečo o tomto robote, ktorý som si vybrala ja, ako mamina.  


Na trhu je podobných pomocníkov pre maminy viac, no mňa zaujal práve LINK, pretože má okrem dvoch štandardných funkcií 

  • varenie nad parou
  • mixovanie a drvenie

 ďalšie dve, a to 

  • vákuové balenie potravín
  • sterilizácia, zohrievanie a rozmrazovanie

O vákuovom balení som pravdupovediac najprv ani neuvažovala, ale keď som si uvedomila, že takéto uskladnenie jedla udržiava výživné látky a zachováva vlastnosti potravín, ako farbu, chuť, vôňu, či vzhľad, nemala som nad čím váhať a dokúpila som si aj ďalšie dve misky na vákuovanie naviac, ktoré môžem potom využívať aj na mrazenie.

Sterilizácia, zohrievanie a rozmrazovanie

Mikrovlnnej rúre doma moc nefandíme a pocit, že by som mala teraz kúpiť nový extra prístroj na sterilizáciu, či začať s každodenným vyváraním všetkého potrebného v hrncoch, ma dosť desil.  Niekto si môže povedať, "načo, veď je to len na pár mesiacov"! Ale beriem to tak, že túto praktickú funkciu ešte viac ocením pri druhom dieťati (alebo nebodaj treťom..??).

Môj drobec je ešte len v brušku, takže dnes som si vyskúšala sterilizáciu dojčenských fľašiek, odsávačky mlieka, hračiek, a s radosťou môžem ukázať, aké je to s robotom LINK jednoduché a rýchle. Zohrievanie a rozmrazovanie funguje na rovnakom princípe.


1. 
Po prevzatí robota v prvom rade skontrolujem, či mám všetky jeho časti v súlade s návodom a dôkladne ich umyjem (najlepšie jarou určenou priamo na umývanie dojčenských vecí, kúpila som v DM).
2.
Pozriem si návod a oboznámim sa s obsluhou robota a jeho čistením. 



 3.
Nachystám si veci, ktoré potrebujem sterilizovať a poukladám ich hore dnom do zeleného košíka pracovnej nádoby. Nože na mixovanie ostávajú počas sterilizácie v nádobe.


4.
Robot nesmie byť nikdy spustený bez vody v podstavci! 
Na sterilizáciu som naliala 400 ml odstátej vody izbovej teploty (dva hrnčeky). 


5.
Priestor v podstavci je úplne plný vody a tak viem, že tam mám to správne množstvo.


 6.
Dbám na správne založenie nádoby na podstavec, nadstavca, vrchného veka a zapnem hlavný spínač robota. Ak máme všetky časti správne nasadené, rozsvietia sa všetky tri ovládacie tlačidlá na zeleno.  


 7.
Spustím tlačidlo vodnej pary a robot začína pracovať. Tlačidlo svieti na modro.


8.
V nádobe začína vrieť voda v podstavci a nádoby sa začínajú z vnútornej strany rosiť. Odporúčam preto nechať robot pracovať na voľnom priestranstve, aby mala vodná para kam unikať. 


9.
Po ukončení programu robot dvakrát pípne. Môžeme ho otvoriť, ale pozor, robot môže byť ešte horúci. Veci vyberiem a poukladám na čistú utierku.


10.
Prikryjem ich ďalšou čistou utierkou a nechám riadne vysušiť.


11.
O čistotu robota LINK budem určite starostlivo dbať, aby mi čo najdlhšie vydržal. Podstavec po každom použití pretriem utierkou úplne do sucha. 




Robot LINK zatiaľ moje očakávania určite splnil, ovláda sa troma tlačidlami, ktoré zapínam intuitívne podľa toho, aký program potrebujem a som si istá, že by to zvládol aj každý ocino :)

Už teraz sa teším na prvé prípravy príkrmov s týmto praktickým pomocníkom, takže neskôr môžete očakávať druhú časť recenzie s ostatnými funkciami a možno aj nejakým mojím receptíkom :)

Takže za mňa, skvelá práca a ešte k tomu skvelý dizajn.



Čo poviete na tento robot vy, pozdáva sa vám? Uvažujete nad kúpou aj vy? Máte nejaké otázky? Tak sa pýtajte! Môžete mi napísať komentár sem, alebo mi poslať správu na FB. 





Verím, že som Vám touto cestou pomohla k tomu správnemu rozhodnutiu :)


Anabel



Komentáre